L'Àrea de Fabricació de la Fundació CIM...

Està centrada a posar en disposició del teixit industrial les tècniques i capacitats productives de les quals la Fundació presenta més de 20 anys d'expertesa. Les empreses podran encarregar els seus productes a través dels següents mètodes: Prototipatge ràpid, Mecanitzat CNC, Rapid Tooling, Metrologia i Desenvolupament de producte. La Fundació permet, d'aquesta manera, obtenir resultats excel·lents en un període d'entrega a curt-mig termini.

Notícies i esdeveniments

19 febr.

Oberta la convocatòria al Premi Indústria 4.0

La Comissió Indústria 4.0 d’Enginyers de Catalunya promou el “Premi Indústria 4.0” amb l’objectiu de reconèixer la contribució de les empreses que duen a terme iniciatives i projectes innovadors.

31 gen.

El CIM de la UPC i la Casa dels Xuklis, agafats de la mà

El 13 de desembre de 2017 es va fer una sessió de Robòtica a la Casa dels Xuklis i el 2 de gener de 2018 una sessió sobre impressió 3D per a nens en tractament de diferents tipus de càncer.

Alguns dels nostres serveis

T'interessa contractar-nos?

Comença avui el teu projecte